Dne 28.7.2011 je systém Czech POINT rozšířen o novou agendu Výpis z Obchodního rejstříku, která je umístěna v rozhraní CzechPOINT@office. Uživatelům, kteří budou mít v době spuštění nové funkcionality přístup do CzechPOINT@office, bude odpovídající role přiřazena automaticky. Novým uživatelům nastaví příslušnou roli lokální administrátor v jednotném administrátorském rozhraní Seznamu OVM – Správa dat SOVM. Do Správy dat SOVM se lze přihlásit pomocí stejného uživatelského jména a hesla, jaké uživatelé dosud používali pro přihlášení do portálů ePUSA, nebo Administrace Czech POINT. Věříme, že spuštění nové funkcionality přispěje k pohodlné práci se systémem Czech POINT. V případě jakýchkoliv dotazů je k dispozici Help Desk projektu Czech POINT – tel. 222 13 13 13, email: helpdesk@czechpoint.cz .
28. července 2011