V nedávné minulosti přišlo několik připomínek k funkčnosti stahování výpisů z informačního systému Katastru nemovitostí. Problémem jsme se intenzivně zabývali a popis sledovaného problému je ke stažení zde. Vzhledem k úspěšnému vyřešení technických konfliktů v komunikaci nepředpokládáme reklamace, jejíž předmětem by byly zaúčtované, ale kontaktním místem neobdržené sestavy. V systému je navíc k dispozici již plně implementovaná funkce „opakované stažení sestavy“ – tedy v případě např. přerušení spojení, je možné získat výpis z Katastru nemovitostí bez opakovaného zadávání údajů. Výpis, o který bylo zažádáno, ale který nebyl stažen, naleznete ve formuláři v možnostech „Vyhledávání podle zaúčtovaných výpisů“. Prosíme pracovníky vašeho úřadu, aby tuto funkci využívali. Vzhledem k tomu, že počet reklamací by měl být po těchto technických úpravách minimální, budou případné reklamace výpisů vyhotovených od 1. 10. posuzovány individuálně s přihlédnutím k výše uvedenému. Pokud přesto budete chtít reklamovat vyfakturovanou částku od Českého úřadu zeměměřického a katastrálního, využijte prosím formulář, který zašlete na adresu tohoto úřadu.
25. září 2008